• Политика за защита на личните данни
  • Начало
  • За нас
  • Конгресен мениджмънт
    • Конференции
    • Конгреси
    • Семинари
    • Пресконференции
    • Концерти
    • Изложения
  • Озеленяване
  • Видео събития
  • Галерия
    • Корпоративни събития
    • Конгресен мениджмънт
    • Украса и кетъринг
  • Контакти
  • English

НИКЕЛИ

Организиране на Фирмени партита

Предложение за организация на парти

Tel: 0893-52-86-88 (+359 893 52 86 88); e-mail: office@event-management.bg

  • Конферентно оборудване
    • Системи за превод
    • Дискусионни системи
    • Системи за озвучаване
    • Системи за осветление
    • Онлайн Видео Стрийминг на Събития
    • Видео техника
    • Офис оборудване
    • Системи за гласуване
    • Презентационна техника
  • 3D Мапинг/Анимация
    • Тематичен дизайн и 3D визуализация
    • Конферентно обзавеждане
  • Фирмено парти
    • Тематично парти
    • Концерти и ревюта
    • Шоу програми и артисти
    • Банкети и балове
    • Организиране на фирмени презентации и промоции
    • Организиране на PR-мероприятия
    • Организиране на детско парти
  • Тиймбилдинг
    • Аутдор и Релакс тиймбилдинг
    • Online & Virtual Team Building
    • Активен тиймбилдинг
    • Креативен тиймбилдинг
    • Винен и кулинарен тиймбилдинг
    • Тиймбилдинг на закрито
  • Украса и кетъринг
    • Коледна и светлинна украса
    • Тематична украса и аранжировка
    • Украса с цветя и балони
    • Оборудване и шатри под наем
    • Торти, десерти и шоколадови фонтани
    • Кетъринг за събития
  • Семинари
    • Бизнес растеж: клиенти и екип

Как се организира фирмен празник?

07.08.2018 by eventman Leave a Comment

фирмен пазникОрганизирането на фирмено парти или корпоративен празник се подчинява на доста сложни правила и изисква определени знания и умения. Точно тази част от организацията на корпоративния празник може да се възложи на професионална агенция, като Event management. Това обаче не означава, че не е нужно да знаете правилата, по които се организира празникът.
Ако сте редовен участник във фирмените партита, вие ще знаете какво се изисква от изпълнителите, след като прочетете това. Но ако се е случило така, че не можете да наемете фирма или
агенция за организация на събития, тогава този материал ще ви помогне да се ориентирате при организирането на фирмено парти или банкет. Има различни видове празненства в зависимост от характера на събитието и формите на обслужване:

• банкет на маса с пълно обслужване и персонал на разположа на гостите;
• банкет на маса с частично обслужване, при което храната се доставя и се поднася, но няма сервиране;
• фирмено парти с шведска маса;
• прием;
• коктейл;
• покана за чай.

БАНКЕТ С ПЪЛНО ОБСЛУЖВАНЕ

Банкетът с пълно обслужване представлява събитие, в което участниците са седнали на масата, а сервирането на ястия и напитки се произвежда от сервитьори. На масата не се слага предварително нищо, освен приборите и салфетките на разстояние 0,8–1,0 m един от друг. Чиниите се подреждат, като се започва от центъра на масата, първо на едната страна, после на друга. Те трябва да стоят строго една срещу друга.

На разстояние 0,5 cm вдясно от тях, десертен нож, рибен нож, а след това, ако в менюто има супа лъжица. От лявата страна се поставя една супена вилица, след това за риба и т.н. Най-важното правило е приборите да се подреждат по реда на идване на храната от външния край към центъра.

В определен ред се подреждат чаши за вино, уреди за хранене и чинии и красиво сгънати салфетки. Освен това банкетните маси са украсени с цветя, национални знаменца на държавите на гражданите, които са се събрали на масата. Малки картички с име, презиме и фамилия на участника в банкета.

Чиниите с нарязани филии хляб се поставят в различни части на масата, така че всички гости, без затруднение да могат да си взимат хляб. Солта и другите подправки се подреждат с оглед по един оливерник на три – четири човека. В особено тържествени случаи бялата покривка с подходящи кърпички, се счита за традиционна. Много елегантно изглеждат двойните покривки за маса. Разположението на цветните покривки е в два варианта:

  • маста се покрива с цветна покривка, например с ярко-синя покривка, а на стола на всеки гост се слагат бели кърпички;
  • използвана цветна, ярка покривка с бяла покривка на ъглите, така че ярката покривка е видима по ъглите и бели салфетки. Покривката трябва да се обърне към съд, главно – на нейния разцвет.

В края на краищата, без салфетки е невъзможно да се спазва чистота и стройността на масата. Може да използвате различни варианти за красиво сгъване. Салфетки се предлагат в различни размери. За закуска, обяд, вечеря се сервират с голям размер (35х35 см – 45х45 см), а за чай с по-малък размер (25х25 см – 35х35 см).

Същия размер става и за десертна маса или коктейл. Цветни салфетки, както с ресни, така и без, се подават само за чайни и кафени маси. Във всички останали случаи, салфетките трябва да са обикновени. Те могат да споделят цвят с покривката, но се различават по тон (например, ярко зелена покривка и светло-зелени салфетки), или може да има и друг цвят (синя покривка, жълти салфетки).

Ако масата е с двойна покривка, салфетките трябва да бъдат от един и същи цвят, каквато е и основната покривка. Сгънатите салфетки поставете върху чиниите с ядене или в ляво от тях. Често се използват и специални пръстени, който трябва да са от същия материал като вазите.

При сервиране на закуска или вечеря обикновено салфетките са сгънати на четириъгълник или триъгълник, понякога могат да бъдат навити на ролка, а за гала вечеря или обяд се разрешава по-сложни форми на сгъване на салфетки – платноходка, капачка, свещ и др.

При официален банкет пепелници се поставят на масите само към момента на сервиране на кафе.

Подобни услуги:

  1. Организиране на фирмени презентации и промоции
  2. Как да украсим зала за провеждане на фирмено парти?

Filed Under: Фирмено парти

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

ALL TOGETHER TEAMBUILDING

Промоционален тиймбилдинг

Разнообразно Меню на служителите за малкия и среден бизнес – Логистични и Бизнес Центрове

Кетъринг Facebook Instagram linkedin Youtube

Кетъринг Меню

Промоционален тиймбилдинг

Фирма за организиране на корпоратирни събития, Тиймбилдинг, Фирмени партита, Тематична украса.

Тематичен дизайн и 3D визуализация

1
2
4
3
5
6

Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г

Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г

Най-посещавани публикации

Организиране на семинари
Системи за симултанен превод
Организиране на тематични партита
Активен тиймбилдинг
Тематична украса и аранжировки

Последни събития

Корпоративни събития
Конгресен мениджмънт
Украса и Кетъринг

Партньори и клиенти

Промоция детско парти

Сертификати

event-managerment-certificatiomn
Sertifikat_NIKELI-2007_SUK_BG-1
Sertifikat_EVENT_MANAGEMENT_BULGARIA_SUK_BG_Podsertifikat-1
Удостоверение-за-Кухня
Договор-за-кетъринг-кухня-стр2
Договор-за-Кетъринг-Кухнястр-1
За-уеб-сайт-Никели-1-page0001

Блог

Блог за събития



Блог на сайта

Референции

referents
gramota-BNI
referencia Gabinvest
niki
pasta
Created by Readiris, Copyright IRIS 2009
hotel expo.jpg
deconi.jpg
data group.jpg
dorma.jpg
Created by Readiris, Copyright IRIS 2009
Created by Readiris, Copyright IRIS 2009
buisness park.jpg
vista.jpg
polski inst
Picture1
melexis reclam
Picture1
ocenka BMS
balgare
colonad

Агенция за събития ⇒ Фирмено парти ⇒ Кетъринг⇒ Шатри под наем ⇒ Парти⇒ Коледно парти ⇒ Украса и кетъринг ⇒ Тиймбилдинг⇒ Тиймбилдинг игри⇒ Активен тиймбилдинг