• Политика за защита на личните данни
  • Начало
  • За нас
  • Конгресен мениджмънт
    • Конференции
    • Конгреси
    • Семинари
    • Пресконференции
    • Концерти
    • Изложения
  • Видео събития
  • Галерия
    • Корпоративни събития
    • Конгресен мениджмънт
    • Украса и кетъринг
  • Контакти
  • English

НИКЕЛИ

Организиране на Фирмени партита

Tel: 0893-52-86-88 (+359 893 52 86 88); e-mail: office@event-management.bg

  • Конферентно оборудване
    • Системи за превод
    • Дискусионни системи
    • Системи за озвучаване
    • Системи за осветление
    • Онлайн Видео Стрийминг на Събития
    • Видео техника
    • Офис оборудване
    • Системи за гласуване
    • Презентационна техника
  • 3D Мапинг/Анимация
    • Тематичен дизайн и 3D визуализация
    • Конферентно обзавеждане
  • Фирмено парти
    • Корпоративни подаръци
    • Тематично парти
    • Концерти и ревюта
    • Коледно парти, шоу програми и артисти
    • Банкети и балове
    • Организиране на фирмени презентации и промоции
    • Организиране на PR-мероприятия
  • Тиймбилдинг програми
    • Аутдор и Релакс тиймбилдинг
    • Online & Virtual Team Building
    • Тиймбилдинг на закрито
  • Украса и кетъринг
    • Кетъринг за събития
    • Коледна и светлинна украса
    • Тематична украса и аранжировка
    • Украса с цветя и балони
    • Оборудване и шатри под наем
    • Торти, десерти и шоколадови фонтани

Бизнес растеж: клиенти и екип

25.02.2015 by eventman Leave a Comment

Как да достигаме до повече клиенти и да задържим най-подходящите хора в нашия екип

:

Тренингът НЯМА ДА СЕ ПРОВЕДЕ ПОРАДИ ТЕХНИЧЕСКИ ПРИЧИНИ.

На този тренинг ще откриете:

  • Как да се позицинирате на пазара като експерт и да се отличите от конкурентите си
  • Конкретни стъпки, с които може да достигнете до повече потенциални клиенти
  • Какво е важно да правите за да превръщате потенциалните клиенти в реални (платени) клиенти
  • Стъпките, с които да си гарантирате намирането на най-подходящите хора за Вашия екип
  • Какви методи да използвате, с които да мотивирате и задържите хората в екипа си.

Програма на семинара:

16:30 -16:45 – Начало на семинара

16:45 – 18:15 – Подходи за достигане до повече клиенти, лектор Александър Николов. Ще откриете конкретни стратегии, които можете да приложите, за да достигнете до повече клиенти и да спечелите повече пари от бизнеса си.

Подходите за достигане до повече клиенти са насочени към собственици на малък бизнес и имат за цел да им помогнат с конкретни стратегии, които те могат да приложат, за да достигнат до повече клиенти и да спечелят повече пари от бизнеса си.

Какво ще научите?

Как да изградите правилната нагласа, която да привлече нов бизнес към Вас.

  • Какви грешки да не допускате в своя маркетингов подход, които отблъскват клиентите
  • Как да се позицинирате на пазара като експерт и да се отличите от конкурентите си.
  • Конкретни стъпки, с които може да достигнете до повече потенциални клиенти
  • Какво е важно да правите за да превръщате потенциалните клиенти в реални (платени) клиенти.

18:15 – 20:00 – Как да намирате и задържате най-подходящите хора за Вашия екип?, лектор Ива Балашева. Ще откриете стратегии и конкретни стъпки, които мотивират най-подходящите хора , който желаете във Вашия екип.

Случва ли Ви се да не можете да се доверите на колегите и екипа си, защото не вярвате, че те ще успеят да изпълнят задачата толкова добре, колкото Вие? Срещате ли трудности да намерите и мотивирате правилните хора за своя екип?

Ако отговорите Ви на тези въпроси са положителни, то този тренинг е това, което търсите.

Какво ще научите?

Подбор на персонал:

  • Набиране и подбор – какво представлява процесът и какви стъпки да следваме
  • Изготвяне на профили – да определим какъв човек ще е най-подходящ с оглед фирмената култура и ценности, хората в екипа и конкретната длъжност
  • Изготвяне на обява – в процеса по подбор ние продаваме нашата компания, затова трябва да изготвим анонса за позицията, така че точните хора да открият себе си в описанието
  • Канали за търсене – как да работим с платформите за работа, социалните мрежи и чрез препоръки
  • Селекция на кандидати – на какво да обърнем внимание, докато правим избор кого да поканим на интервю
  • Интервюиране, тестове, задачи, проекти – кои въпроси да не пропускаме?
  • Избор на кандидат и покана за работа, обратна връзка –  с това ли свършва процесът?

Мотивация и задържане на хората

  • Методи за измерване на ангажираността, мотивацията и удовлетвореността на служителите или как да разберем каква е изходната ни позиция.
  • Фактори, които влияят на мотивацията и способстват за задържане на служителите:
  • Външна мотивация – как да създадем мотивираща работна среда, подходящо финансово и нефинансово стимулиране
  • Вътрешна мотивация – изграждане на взаимоотношения със служителите, екипни срещи, добра вътрешна комуникация, яснота на целите и задачите, възможност за менторство, обучение и развитие, делегиране на задължения, оценка на работата, ротация;
  • „Убийци на мотивацията“ или какво да не правим
  • Приобщаване към екипа – създаване на неформална среда на общуване и споделяне на емоции

Описание на лекторите:


Александър Николов е бизнес консултант и коуч, автор на книгата „Бизнес растеж“ и книгата „Нагласа за резултати“, основател на сайта www.DoubleYourBusiness.bg и Формулата от 7 стъпки за бизнес растеж. Той помага на собствениците на малък бизнес да привличат повече
клиенти, да печелят повече пари и да работят по-малко.
Александър е един от много малкото бизнес консултанти и ментори, които прилагат и за себе си на 100% стратегиите, на които учат своите клиенти. Като резултат, той има много печеливш 6-цифрен бизнес, който продължава да расте с бързи темпове всяка година.
Това, което още отличава неговата работа от тази на останалите бизнес консултанти, е че Александър е фокусиран в работата си само със собственици на малък бизнес и благодарение на това те получават доказано работещи стратегии за привличане на клиенти, които могат да прилагат стъпка по стъпка. Като резултат, вече стотици собственици на бизнес са удвоили и утроили бизнеса си за време, което преди са считали за невъзможно.
За да научите повече, вижте интервюто с него тук.

Ива Балашева има близо 20 години опит в сферата на HR мениджмънта. Магистър е по Право от Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и магистър по Управление и развитие на човешките ресурси от Училището по мениджмънт на Нов Български университет.
Професионалният й път минава през две големи международни компании, в които е мениджър и съответно директор Човешки ресурси. Това са дъщерното дружество „Фесто производство“ на немския концерн „ФЕСТО“ и австрийската застрахователна компания
„УНИКА“, във всяка от които има възможността да постави основите и да развие функцията по управление на хора.
От четири години Ива има своя собствена консултантска компания в сферата на човешките ресурси и със своя екип помага на собственици и изпълнителни мениджъри на малки и средни български фирми да създадат ред и структура и да развият бизнес процесите, така че
да обезпечат ефективната екипна работа и успешното управление на екипите, да привлекат правилните хора и да постигат желаните бизнес резултати чрез тях.
За да научите повече, вижте интервюто с нея тук.


Filed Under: Без категория

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

ALL TOGETHER TEAMBUILDING

Промоционален тиймбилдинг Facebook Instagram linkedin Youtube

Фирма за организиране на корпоратирни събития, Тиймбилдинг, Фирмени партита, Тематична украса.

„Подкрепа чрез оборотен капитал за МСП, засегнати от временните противоепидемични мерки“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020

„Подкрепа чрез оборотен капитал за МСП, засегнати от временните противоепидемични мерки“ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020

Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г

Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г

Най-посещавани публикации

Организиране на семинари
Системи за симултанен превод
Организиране на тематични партита
Ледена епоха
Тематична украса и аранжировки

Последни събития

Корпоративни събития
Конгресен мениджмънт
Украса и Кетъринг

Партньори и клиенти

Промоция детско парти

Препоръки

referents
gramota-BNI
referencia Gabinvest
niki
pasta
457130297_1044919754301603_6536877290136053253_n
458208333_1052182096908702_3777958848076106513_n
460051213_1061972855929626_4464583039022565102_n
Created by Readiris, Copyright IRIS 2009
hotel expo.jpg
deconi.jpg
data group.jpg
dorma.jpg
Created by Readiris, Copyright IRIS 2009
Created by Readiris, Copyright IRIS 2009
buisness park.jpg
vista.jpg
polski inst
Picture1
melexis reclam
Picture1
ocenka BMS
balgare
colonad

Блог

Блог за събития



Блог на сайта

Сертификати

event-managerment-certificatiomn
За-уеб-сайт-Никели-1-page0001
Certificate-6175-NIKELI2007_EOOD-BG-ISO-9001_2015_page-0001

Агенция за събития ⇒ Фирмено парти ⇒ Кетъринг⇒ Шатри под наем ⇒ Парти⇒ Коледно парти ⇒ Украса и кетъринг ⇒ Тиймбилдинг⇒ Тиймбилдинг игри⇒ Активен тиймбилдинг