Как да достигаме до повече клиенти и да задържим най-подходящите хора в нашия екип
:
Тренингът НЯМА ДА СЕ ПРОВЕДЕ ПОРАДИ ТЕХНИЧЕСКИ ПРИЧИНИ.
На този тренинг ще откриете:
- Как да се позицинирате на пазара като експерт и да се отличите от конкурентите си
- Конкретни стъпки, с които може да достигнете до повече потенциални клиенти
- Какво е важно да правите за да превръщате потенциалните клиенти в реални (платени) клиенти
- Стъпките, с които да си гарантирате намирането на най-подходящите хора за Вашия екип
- Какви методи да използвате, с които да мотивирате и задържите хората в екипа си.
Програма на семинара:
16:30 -16:45 – Начало на семинара
16:45 – 18:15 – Подходи за достигане до повече клиенти, лектор Александър Николов. Ще откриете конкретни стратегии, които можете да приложите, за да достигнете до повече клиенти и да спечелите повече пари от бизнеса си.
Подходите за достигане до повече клиенти са насочени към собственици на малък бизнес и имат за цел да им помогнат с конкретни стратегии, които те могат да приложат, за да достигнат до повече клиенти и да спечелят повече пари от бизнеса си.
Какво ще научите?
Как да изградите правилната нагласа, която да привлече нов бизнес към Вас.
- Какви грешки да не допускате в своя маркетингов подход, които отблъскват клиентите
- Как да се позицинирате на пазара като експерт и да се отличите от конкурентите си.
- Конкретни стъпки, с които може да достигнете до повече потенциални клиенти
- Какво е важно да правите за да превръщате потенциалните клиенти в реални (платени) клиенти.
18:15 – 20:00 – Как да намирате и задържате най-подходящите хора за Вашия екип?, лектор Ива Балашева. Ще откриете стратегии и конкретни стъпки, които мотивират най-подходящите хора , който желаете във Вашия екип.
Случва ли Ви се да не можете да се доверите на колегите и екипа си, защото не вярвате, че те ще успеят да изпълнят задачата толкова добре, колкото Вие? Срещате ли трудности да намерите и мотивирате правилните хора за своя екип?
Ако отговорите Ви на тези въпроси са положителни, то този тренинг е това, което търсите.
Какво ще научите?
Подбор на персонал:
- Набиране и подбор – какво представлява процесът и какви стъпки да следваме
- Изготвяне на профили – да определим какъв човек ще е най-подходящ с оглед фирмената култура и ценности, хората в екипа и конкретната длъжност
- Изготвяне на обява – в процеса по подбор ние продаваме нашата компания, затова трябва да изготвим анонса за позицията, така че точните хора да открият себе си в описанието
- Канали за търсене – как да работим с платформите за работа, социалните мрежи и чрез препоръки
- Селекция на кандидати – на какво да обърнем внимание, докато правим избор кого да поканим на интервю
- Интервюиране, тестове, задачи, проекти – кои въпроси да не пропускаме?
- Избор на кандидат и покана за работа, обратна връзка – с това ли свършва процесът?
Мотивация и задържане на хората
- Методи за измерване на ангажираността, мотивацията и удовлетвореността на служителите или как да разберем каква е изходната ни позиция.
- Фактори, които влияят на мотивацията и способстват за задържане на служителите:
- Външна мотивация – как да създадем мотивираща работна среда, подходящо финансово и нефинансово стимулиране
- Вътрешна мотивация – изграждане на взаимоотношения със служителите, екипни срещи, добра вътрешна комуникация, яснота на целите и задачите, възможност за менторство, обучение и развитие, делегиране на задължения, оценка на работата, ротация;
- „Убийци на мотивацията“ или какво да не правим
- Приобщаване към екипа – създаване на неформална среда на общуване и споделяне на емоции
Описание на лекторите:
Александър Николов е бизнес консултант и коуч, автор на книгата „Бизнес растеж“ и книгата „Нагласа за резултати“, основател на сайта www.DoubleYourBusiness.bg и Формулата от 7 стъпки за бизнес растеж. Той помага на собствениците на малък бизнес да привличат повече
клиенти, да печелят повече пари и да работят по-малко.
Александър е един от много малкото бизнес консултанти и ментори, които прилагат и за себе си на 100% стратегиите, на които учат своите клиенти. Като резултат, той има много печеливш 6-цифрен бизнес, който продължава да расте с бързи темпове всяка година.
Това, което още отличава неговата работа от тази на останалите бизнес консултанти, е че Александър е фокусиран в работата си само със собственици на малък бизнес и благодарение на това те получават доказано работещи стратегии за привличане на клиенти, които могат да прилагат стъпка по стъпка. Като резултат, вече стотици собственици на бизнес са удвоили и утроили бизнеса си за време, което преди са считали за невъзможно.
За да научите повече, вижте интервюто с него тук.
Ива Балашева има близо 20 години опит в сферата на HR мениджмънта. Магистър е по Право от Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и магистър по Управление и развитие на човешките ресурси от Училището по мениджмънт на Нов Български университет.
Професионалният й път минава през две големи международни компании, в които е мениджър и съответно директор Човешки ресурси. Това са дъщерното дружество „Фесто производство“ на немския концерн „ФЕСТО“ и австрийската застрахователна компания
„УНИКА“, във всяка от които има възможността да постави основите и да развие функцията по управление на хора.
От четири години Ива има своя собствена консултантска компания в сферата на човешките ресурси и със своя екип помага на собственици и изпълнителни мениджъри на малки и средни български фирми да създадат ред и структура и да развият бизнес процесите, така че
да обезпечат ефективната екипна работа и успешното управление на екипите, да привлекат правилните хора и да постигат желаните бизнес резултати чрез тях.
За да научите повече, вижте интервюто с нея тук.
Вашият коментар