Работите от зори до нощ, за да планирате вашите събития. Вие жертвате съня си и здравия разум, за да сте сигурни, че всеки детайл ще е без проблеми. Но какъв е смисълът на всичко това, ако нищо не се получава? Тук идва ивент маркетинга. Не е достатъчно да имате вкусна храна и невероятна обстановка, ако не можете да накарате хората да минат през вратата. Ако можете да приложите следните съвети за маркетинг на събития, можете да сте сигурни, че следващото ви събитие ще бъде наистина успешно.
1. Използване на социалните медии
Социалните медии са сбъдната мечта на маркетолога. Само с няколко щраквания на мишката и с минимални разходи, можете да разпространите реклама за вашето събитие само за няколко минути. Ето как:
• Използвайте Facebook събития – създайте събитие във Facebook и го подсилете чрез реклама
• Работете с хаштаг – Всички социални медии използват хаштаговете, които по същество са етикети за търсене за вашите публикации
• Направете си цел за споделяне – Ако можете да споделяте весели или вдъхновяващи видеоклипове или снимки в социалните медии, ще насърчите читателите да споделят вашите публикации, което ще привлече повече хора към вашето събитие.
2. Използвайте партньорски връзки
Ако вашето събитие има билети за продажба онлайн, тогава предлагането на процент от продажбите, които носят, е опция. Тази стратегия мотивира другите да разпространяват повече за вашето събитие, за да можете да се съсредоточите върху неговото планиране.
3. Раздайте рекламни материали
Докато онлайн мрежата е наистина невероятна за събитиен маркетинг, това не означава, че можете да игнорирате и да не се изправите лице в лице с обществеността. За Ваше щастие, всички обичат да получават нещо безплатно, което прави промоционалните продукти идеален начин да рекламирате събитието си. Партнирайте си с бизнес, който има същата целева аудитория като Вашето мероприятие. Направете щанд навън и раздайте висококачествени бутилки за вода, чаши, тениски или химикалки и т.н.
4. Уведомете пресата
От местни списания и вестници до онлайн PR сайтове има много възможности да обявите събитието си. Всичко, което трябва да направите, е да напишете съобщение до някоя медия, за да я уведомите за подробностите, по които може тя да Ви рекламира. Ако успеете да го направите успешно, пресата ще бъде повече от готова да публикува вашето съобщение.
Вашият коментар